Let op! Boven de 21 graden bezorgen wij niet.

 

 

 

 

Retourbeleid

Is je pakketje niet naar wens? Wat vervelend! Dit willen we natuurlijk snel voor je oplossen. Binnen 7 dagen na ontvangst kun je een product retourneren. Onze retourservice is mogelijk voor producten die voldoen aan de volgende voorwaarden:

  • Het product is compleet, in originele staat en onbeschadigd.
  • Het product is voorzien van originele etiketten, labels en/of kaartjes.
  • Het product zit (indien mogelijk) in de originele onbeschadigde verpakking.
  • Het product is niet gebruikt.
  • Het product is geen etenswaar.
     

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Stuur uw retouraanvraag op naar info@bonchoco.nl en wij zullen de aanvraag in behandeling nemen.

Hoe lang heb ik om mijn bestelling te retourneren?

Volgens het herroepingsrecht heb je 14 dagen bedenktijd na ontvangst van je pakketje. Zodra je de retour hebt aangemeld, heb je nog eens 14 dagen de tijd om je pakketje retour te sturen.

Wat zijn de kosten voor het retourneren van mijn bestelling?

Het retourneren van onze producten is helemaal gratis.

Wat gebeurt er wanneer ik mijn bestelling heb geretourneerd?

Zodra je pakket bij de leverancier is, word je op de hoogte gehouden van het retourproces. We sturen je een bericht wanneer het retourpakket bij ons aankomt, wanneer we het pakket behandelen en wanneer je je geld terugkrijgt. Stuur je het hele pakket terug, dan betalen we ook de leveringskosten terug, tenzij je bij bestellen voor een duurdere leveringswijze hebt gekozen. Bij ontvangst van je retourzending zullen we deze uiterlijk binnen 7 dagen verwerken.

Hoelang duurt het voordat ik mijn aankoopbedrag terugkrijg?

Zodra we je retourpakket hebben ontvangen krijg je het aankoopbedrag en eventuele leveringskosten uiterlijk binnen 7 dagen terug. We mogen wachten met terugbetalen totdat we de retour hebben ontvangen of totdat je hebt aangetoond dat je deze retour hebt gestuurd. Het bedrag wordt teruggeboekt naar de door jou gekozen betaalmethode.

Welke producten kan ik niet retourneren?

De volgende producten zijn uitgesloten van onze retourservice:

  • Al ons etenswaar
  • Cadeaubonnen en -kaarten. 

Mijn vraag staat er niet tussen

Heb je nog andere opmerkingen of vragen over onze retourservice? Neem dan even contact met ons op via deze link